dimecres, 8 d’octubre del 2008

Tot canviarà




Jo et vull besar
però la gent ens esta mirant,
el nostre amor no entendran
per la diferència d'edat.


Tot el dia la gent en pot parlar,
que si jo sóc jove, que si tu ets gran.
Els meus pares, que diràn?


Tampoc no ho entendran.
Ens hem de veure mig d'amagat
al teu pis o pels pobles del costat.


Els dies van passant
i ens estem enamorant.
Jo et vull agafar de la ma
sense haver-me d’amagar.


Vull donar-te tot el meu amor
i que ho pugui veure tot el món.
Tu ho passes malament
i et demano perdó.


Els dies passen i arribarà un dia
en que ja no amagaré res.


Mentres et demano paciència
perquè agafi valor
i li pugui dir al món
com ets de maravellos per jo

1 comentari:

El Dorat ha dit...

¡¡Uooo, aquest conte està molt ben fet!! Té una faceta molt romàntica...

Felicitats de nou, Endsi. Ets un gran escriptor. Crec que arribaràs lluny. De mi, suposo que t'ho pots creure, que parlo seriosament...

¡Fins després, noi!